Na, ez jó kérdés...

Nézni vagy nem nézni

Nézni vagy nem nézni

Comeback...

2014. augusztus 26. - birorichard36

Az úgy volt, hogy néhány éve előtört már belőlem a roham, hogy valami filmes dolgokkal kapcsolatos oldalon összegyűjtsem a gondolataimat, de végül időhiány miatt félbeszakadt. 2014. augusztus 25-i szent napon azonban újból nekikezdtem a Tumblr-n, amit egy egész napig majdnem kibírtam ordítás nélkül. Ma viszont ordítottam a Tumblr autosave funkciójának hiányától (hiába, az ember azt hinné, 4 év alatt fejlődik a blogszolgáltatás, de nem - kösz, megértettem), egy órás posztom elveszett. Köddé vált, semmivé lett. Mivel ott még magyart sem lehet megadni a blog anyanyelvének, hát hazajöttem. Végül is elsz*rni itt is el tudom a több órás munkámat, de ez legalább már be van járatva - egyszer évekkel ezelőtt beszélgettem itt egy olvasóval, akiről csak remélem, hogy nem önmagam másik regisztrációja volt. No hát szóval, ez van, ne vegyétek majd túl komolyan a dolgot, én sem fogom. A legelső Jagten (A vadászat) c. filmről szóló szösszenet pedig máris elmarad, aki megtalálja valahol félúton a Tumblr és a pokol között, az szóljon. Megígérem, hogy kiteszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://cinemablog.blog.hu/api/trackback/id/tr926636579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása