Na, ez jó kérdés...

Nézni vagy nem nézni

Nézni vagy nem nézni

Új Bourne-filmben tér vissza Matt Damon

2014. szeptember 16. - birorichard36

Matt Damon korábban többször is nyilatkozta, hogy csak abban az esetben térne vissza a Bourne-filmekhez, ha a korábbi két filmet (Bourne-csapda, -ultimátum) rendező Paul Greengrass-szel dolgozhat együtt. Azonban sem ő, sem a rendező nem látott akkor több fantáziát Jason Bourne kalandjaiban, úgyhogy a dolog egy időre annyiban is maradt. Eddig. A Universal-nak sikerült feloldani a diszkrepanciát, és jelenleg úgy tűnik, mindketten visszatérnek.

85263.jpg

Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem hiányzik; imádtam a gyönyörű helyszíneket, a zenét, a színészeket, még a történet másodlagossága sem volt bántó, annyira magával ragadó volt a cselekmény dinamikája, a folyamatos menekülés, a profi közelharcok.
A felejthető spinoff (Bourne-hagyaték) folytatását 2015 nyaráról 2016 júliusára tolták el, reméljük, hogy helyette Matt Damon-t láthatjuk a vásznon, vagy lóhalálában lezúznak jövő nyárig pár európai várost, és még 2015-ben bemutatják. Nekem mindegy, csak Matt Damon újra verjen tökön valakit a lépcsőn.

Forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://cinemablog.blog.hu/api/trackback/id/tr496702507

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Slim4Ever Forskolin 2019.04.06. 18:53:15

Oroszország az internetcenzúra útjára lép Kínát véve alapul   - Közösségi média mindenkinek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dragon7609 2014.09.17. 09:09:38

Hát én nagyon tudnék örülni ha újra Matt Damont láthatnám ebben a film sorozatban, mert nekem ő nagyon bejött, nagyon szeretem mint színészt, mint pasit, és szerintem nagyon illett hozzá ez a szerep, a Bourne filmek szerintem túlzás nélkül az utóbbi évek legjobb akció sorozata volt. Szerintem. De nem vagyunk egyformák. Jeremy Renner is szimpi, de ő közel sem volt olyan jó ebben a filmben szerintem.

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2014.09.17. 10:21:40

@dragon7609: Majdnem biztos, hogy lesz Matt Damon-nal és a "régi" rendezővel új film, úgyhogy fenheted rá a fogad. :D

Gondolom, a Jeremy Renner-es szállal tartották életben a sorozatot,, na meg egy biztosíték, ha a bejáratott színésznek kicsit elszállnának az elvárásai a pénzügyekkel kapcsolatban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.09.17. 13:36:53

Damon-nak elfogyott a pénze talán?!

birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2014.09.17. 14:27:27

@doggfather: Hát, ha belegondolunk, hogy szerintem Matt Damon-nak nem készült jó és sikeres filmje a Bourne-ultimátum óta, és hogy az ő elvesztésével ilyet bukott a stúdió,
1 The Bourne Ultimatum $227,471,070
2 The Bourne Supremacy $176,241,941
3 The Bourne Identity $121,661,683
4 The Bourne Legacy $113,203,870,
gondolom motiváló erőként hatott az esetleges gázsiemelés, ha elvállal egy új Bourne mozit. :D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.09.17. 15:48:36

@pingwin: ő is tuti megkérte az árát, hogy elvállalja az új részt. ;)
süti beállítások módosítása